~AHLI FIKIR~

BERFIKIR CARA TUHAN

dalam tempoh2 masa yg telah berlalu, dan segala suka dan duka bersama, tiada yang lebih menggembirakan selain ada kamu disisi waktu senang dan susah.. bila senang ketawa bersama, bila susah menangis bersama, hati mana yang tidak terkesan.. maka semuanya mewujudkan satu persahabatan yang kukuh, pasti xkan kubenarkan sesiapa pun mengganggu.. hehe.. dalam tempoh yang agak lama ni, dah berapa byk gaduh2? haha.. mesti la xterkira sebab byk ngat.. sebab ape? sbb fkrn kamu sering terganggu dan sy memahaminya.. sy sanggup utk mengalah utk kamu sahabat.. agar hatimu selesa dgn adanya aku di sisi.. bila ditanya mengenai permulaan, mcm mane semuanya ini bermula?? mesti kamu ingat mcm mana kita bermula.. namun hari ni aku meredhai kamu dan keputusan kamu.. aku faham ini bukan pengakhiran, tetapi ia tetap bersambung cuma dihubungkan dalam hati.. kamu.. redha itu bukan mudah.. rasanya umpama ada badai melanda dalam, nmun perlu diterima.. dan hari ni aku redha dan berdoa, oleh itu kamu xkan berasa sunyi lagi.. doa2ku akan menemankanmu tanpa putus dan henti.. mendoakan kebahagiaanmu dan keutamaanmu. walaupun aku berasa kalah, mungkin satu hari nanti ada org yang akan menangkan aku dan menjaga hatiku seperti aku menjaga hatimu tanpa kenal penat lelah dan xpernah jemu sekali pun.. jika kurasa rindu, bingkas ku bangun dan meminta supaya salam rinduku sampai kepadamu.. ramai org berkata, lelaki dan perempuan tidak boleh berkawan baik.. ye.. aku tewas kali ni kamu.. namun tak pernah aku menyesal bertemu denganmu.. akhir kata, semoga berbahagia bersama org yang kamu sayangi, sedangkan aku akan ditemani kamu selalu di dalam hati.. aku telah redha semuanya kamu.. :')

0 comments:

Post a Comment

try tengok!

klik! klik!

klik! klik!

rahsia itu misteri~

rahsia itu misteri~

~RAHSIA~

Rahsia yang dikurniakan Allah telah dicipta bukan untuk mudah-mudah dipecahkan, tetapi perlu dirungkai melalui kajian dan pengumpulan pengalaman hidup. terdapat banyak rahsia di dunia ini...

dan jika saya jumpa satu, disinilah tempatnya untuk dikongsi~

klik! klik!

9 budak hitam~

DISKUSI SIDE

sahabat-sahabatku