~AHLI FIKIR~

BERFIKIR CARA TUHAN

huiyo.. angpa tgk ni, aku da mula tulis blog balik.. apsal tah blog cm nak disambung.. sambung ajelah.. huhu.. ni blog aku utk citer ape2 yang terasa nak citer tanpa batas dan mengikut kebebasan hati serta dahi aku menekan button2 laptop nih.. haih~~ tgk, kan aku dah xtau nak tulis ape. (suka2 ati je) hahaha. dengan kata lain, blog ini dirasmikan semula pada hari ini setelah nazak dalam beberapa tempoh yang lalu.. okeh! tema blog ni ialah~~~ erm... suka2.. hahahahaha.. orait!!! best! hihi

p/s : sampai2 umah je mama kate :"ni apehal tgn2 tu bengkak2? ha.. ni bukan bengkak ni, ni gemok ni.. hahaha" haih~










bersama.. errrr... man!! ade org kutuk ko! haha.. (gurau2 no).. (aktiviti tiup air sejuk jd panas balik)

0 comments:

Post a Comment

try tengok!

klik! klik!

klik! klik!

rahsia itu misteri~

rahsia itu misteri~

~RAHSIA~

Rahsia yang dikurniakan Allah telah dicipta bukan untuk mudah-mudah dipecahkan, tetapi perlu dirungkai melalui kajian dan pengumpulan pengalaman hidup. terdapat banyak rahsia di dunia ini...

dan jika saya jumpa satu, disinilah tempatnya untuk dikongsi~

klik! klik!

9 budak hitam~

DISKUSI SIDE

sahabat-sahabatku